marți, 18 iunie 2013

Summer Sotherton, from Jane Austen Knits, Summer 2012






Pentru realizarea acestei bluze m-am inspirat după un model din Jane Austen Knits, Summer 2012, Sotherton de Kathleen Dames.


Modelul era cu mânecă lungă dar eu m-am gândit să fac o variantă cu mânecă scurtă determinată totodată și de cantitatea firului ( 245 g).
În timpul lucrului nu știu de câte ori m-am tot gândit dacă-mi ajunge sau nu și culmea ironiei mi-au mai rămas 20 g , cât să-mi ajungă să mai fac câte 12 rânduri la fiecare mânecă, însă nu mi-ar fi plăcut lungimea, așa cum e acum, așa îmi place cel mai mult ( înainte de a lucra mânecile am întins firul rămas prin toată casa, l-am împărțit în două, i-am făcut un nod la mijloc, m-am încurcat în gheme și le-am lucrat în paralel ca până la urmă să nu folosesc tot firul )


Am lucrat circular folosind metoda magic loop atât pentru corp cât și pentru mâneci.


Am lucrat bluza după calculele mele, nu am ținut cont de explicațiile din revistă unde se specifica că se începe de jos în sus, eu am lucrat începând de sus.

Nu mi-a placut la modelul original faptul că nu se aseaza modelul simetric plecand pe mâneci și faptul că unele torsade nu aveau continuitate ( de ex. la subraț) și de aceea am recalculat totul .

Am calculat nr. de torsade în așa fel incat să se așeze simetric plecand de la linia de torsade de pe mijloc față / spate și pe maneci la fel.
Înmulțirile și scăderile sunt calculate în așa fel încât să se mențină simetria modelului.


Am lucrat cu andrele circulare nr. 4 iar rândurile de încheiere le-am lucrat cu andrele nr. 7 pentru a obține lejeritatea necesară. 























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu