sâmbătă, 1 iunie 2013

La mulți ani tuturor copiilor!!!

După o lungă perioadă de timp de când nu am mai postat nimic dar nici nu am mai cusut la mașină, ieri mi-am propus să termin o jucărie, croită de mai bine de o lună, ce aștepa cu nerăbdare să prindă viață.


A fost făcută mai mult pentru copilul din mine, dar dăruită Ioanei, simbolic, ca un prim cadou de Ziua Copilului din viața ei.


Dragonul înaripat este cusut mai puțin de 50 % la mașină, mai mult cusut de mână, căci o parte din piese erau mult prea mici pentru a le putea coase frumos la mașină. 
Am folosit fleece, umplutută siliconică, întăritură ( pentru aripi) , mărgele ( pentru ochișori), fetru ( pentru coamă și nări) și ată mouline pentru cusăturile decorative.

Are 20 cm înățime, coada fiind lungă de 16 cm.
Tutorialul și tiparul a fost luate de pe etsy, îl puteți găsi aici:  Yoki the fat dragon.














Un comentariu:

  1. Servus si LA MULTI ANI Ioanei si din partea noastra.Super fai micutul dragon, sper ca Ioana se va bucura de el mai ales ca e facut de mami.

    Pupici, Alina si Gabi

    RăspundețiȘtergere